Friday, October 28, 2011

Gadis itu Part 1

kisah ini bermula dengan perkenalan dengan akak angkat ku..pada mula nya kteowg juz berkawan adik dan akak..kteowg telah jadi rapat..kadang2 mesra jugak lah..Orang memanggil ye Honey Madu bukan nama sebenar..die nie memang comel dan sweet lah

satu hari nie die terlepas ckp lah yang die ada sorang adik perempuan..tanyae lah die yang mana satu..die ckp try lah kalau dapat..aku apa lagi cuba lah mengenali die kebetulan no fon yang akak angkat aku pakai 2 no gurl 2..aku rasa nie lah peluang aku tuk rapat dengan die




tapi bila dah berkawan die bagi taw lah die dah ada bf..adoi hancur harapan aku tapi xpe 2 bukan leh wat aku give up..orang tua2 ckap slow2 kayuh..jgn gopoh2..usaha tangga kejayaan kan..xde yang mustahil kalau kita cuba dan ikhlas..

kteowg mula lah berkawan dan mengenali antara satu sama laen..die memamng sweet n comel..baek pun baek 2 yang terpikat dibuat nye..adoi alangkah bahagia kalau dapat bersama ngn dia..tpi nak wat cmne kan milik orang juz leh tgk dari jatuh..




tanpa aku sedari perasaan suka telah timbul dalam hati..dari suka menjadi sayang mula lah timbul bibit2 indu dan bunga2 dalam hati..jiwang lah pulak huhu..aku juz diam n take time tuk bagi taw die..maklum lah masa 2 die ad bf kan..tapi xpe aku tggu je die..

walaupun xpat miliki die tapi bila tgk die happy dah leh wat aku happy..xleh tgk die sedih2 rasa nak ngis pulak..xsenang duduk kalau tgk die ssh hati..aku hope satu hari nanti jodoh ktewg ada..



satu hari aku luahkan perasaan aku kat die..die faham perasaan aku..tapi aku xnk kacau hubungan die dan berdoa agar die bahagia dan happy je 2 je aku mintak walaupun aku xpat bersama dengan dia..

Bersambung


No comments:

Hak cipta terpelihara Mista Nazrey