Saturday, October 29, 2011

gadis itu part 2:Rindu Tercipta



ok sekarang aku nak cite part 2 lak..harap ia nya akan jadi kenyataan..

satu hari nie aku luahkan yang aku suka kat die..die pun terima apa yang aku ckp kt die tapi aku faham die ada bf so orang tua ckp kalau ada jodoh xkan ke mana kan tol x...

so start ari2 aku kenal ati budi die yahoooooo...jgn jlez korang ye..tapi relax lu masih terlalu awl diperkatakan..setiap masa dan ketika kteowg SMS dan cal..lamae2 indu lah pulak heheh..



dari perasaan suka tibe2 pulak jadi indu xsabar nak jumpe die adoii..tapi bila lah agak nye..biarlah masa yang menentukan..die mengelarkan aku dengan nama En. Bibie..kadang2 ingat2 balik sweet lak..tgk die rase happy 2 yang wat hati aku senang..segala masalah berkongsi sama2..



harap dapat bersama dengan die 2 je..tapi sekarang masih kenal lagi..take time jangan terlalu gopoh.. bila dengan die rase happy je bagai dunia aku yang punya huhu..tapi bila tgk die sedih nak menangis pun ada..hmmm..tapi semua yang jadi mesti ada hikmah

aku juz nk die kuat dan xputus asa..nak tengok die happy dan bahagia...

No comments:

Hak cipta terpelihara Mista Nazrey