Thursday, July 4, 2013

SAYA dan AWAK Part 2

Ok Sekarang Nak Sambung kisah SAYA dan AWAK...xahbis lagi nie..ari 2 baru mukadimah..
Now Sesi Mencari Kunci Dalam tempat gelap untuk membuka Hati AWAK


SAYA : Hye awk leh knl x
AWAK :Xleh hahaha(jual mahal)

SAYA :Knl jugak saya ye kt AGM hihi                                                                
AWAK :mesti lah knl..tibe2 teringat Lak kt fb hehe

SAYA: Leh x Saya Nak KAwan dengan awk..knl hati budi Awk..
            Knl dengan diri AWAK..Sudi x..
            Saya Ikhlas nie..Hope satu permulaan yang baru tuk kita..
            Berkawan--->bercinta pas kawin..besanding ats saga BLm haha..

AWAK:Amboi PAnjang cerita ye..BAek punye Planning hihihih(best ye )


SAYA :nk no fon Awk leh x
AWAK :Cari lah sendri huhu..cari dalam Forum..K lah nak tdo nie..GD luck




Apa lagi pas2 cari lah dalam forum hahaha...xpernah aku wat keje cmni..page 17 jumpe akhirnye..TERUS call Si DIA..Tepat 12.30Mlm..call die Angkat Tapi AWAK mamai..so Sweet manja suara Dia...hihi..BErmula lah kisah SAYA Dan AWAK..



SAYA :Awak Thanks ye Sudi kenal dan kawan ngn saya
AWAK :sama2 Awak


SAYA :Thanks AWAK
AWAK :Tapi AWAK kene lah yakin kan saya dulu ye hihi                                   

SAYA :Usaha Tangga KEjayaan hihih
AWAK :Good



Bermula lah perkenalan SAYA dan AWAK..Berwassup siang dan malam huhu..memang masing2 bahagia masa 2..SAYA akan cuba yang Terbaik Untuk Bahagiakan AWK dan KITA..


SAYA :Awk sebenarnya Saya mmg SUka kat Awak
AWAk :oooo yeke..hurmm(senyum dalam Hati berbunga2)

SAYA :leh sya knl lebih serius dengan awk..bukk pintu hati awk
AWAK :cuba lah hihi..Insyallah 


Bersambung hiihi

No comments:

Hak cipta terpelihara Mista Nazrey